Varför ska helgen ta slut?

Som vanligt har helgen gått i superfart och man hinner knappt njuta så är den borta. Våran helg har bestått av nästan ingenting, vi har bara varit här hemma och myst på. Idag var det dags för veckohandling och det är så skönt att få veckans mat inhandlad på en enda dag. Slippa stå där och fundera på vad man ska äta.

Men idag bröt vi mot matsedeln då jag blev så himla sugen på pizza så vi tog fick sällskap av Erik och Evelina och drog till Dinos där vi åt supergod mat. Lukas fick oxfilé, beasås och pommes och han åt väldigt mycket + att han åt av min pizza. Det är inte ofta vi äter ute så det känns så lyxigt när vi väl gör det.

Lukas som just nu är i en revolt var lugn och duktig men så fort vi kom hem så var det något som han inte gillade så lite bråk blev det. Vi bråkar nog som mest när det gälle kläder just nu. Vi har en väldigt bestämt grabb och får han inte som han vill så blir han arg. Och än fast det är något han vill så kan han kämpa emot och vägra och ordet NEJ är en stor favorit just nu! Men det vänder väl någon gång får vi väl hoppas!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hihi...ja, jag tror mina tjejer går igenom en trots för varje ålder...hihi.

Det går väl över får man hoppas! ;)

Skönt att allt är bra med er. Jag går bara och hoppas att man slipper magsjukan som ska slå så hårt nu.... Blää! Vill inte!!

Annars är allt bara bra med oss, jag kämpar bara med foglossningen. Men jag var som inställd på den, då jar hade den med tjejerna oxå. Men det känns inte mindre för det. Men man vet vad som väntar och då tar man allt! =)

Längtar som en tok, tycker alltid att den sista tiden är sååå jobbig. Man är stor och otymplig, svårt att sova m.m. Fast att känna det lilla livet i magen är ändå något underbart och fantastiskt.

Nä, nu ska jag leta på blocket efter en vagn, sen ska jag fixa lite små saker innan det är dags att hämta brudarna på dagis. Sköt om er, hoppas vi hörs/syns snart!! KRam kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback