Singstar

Den bästa julklappen jag fick måste nog vara den från Lukas och T. Vi har inte köpt julklappar åt varandra på flera år utan vi gör något roligt tillsammans istället. Men i år blev jag överraskad och i mitt paket låg något som gjorde mig så ENORMT glad, nämligen en förpackning med Singstar (två mikrofoner och ett spel).
Dom flesta som känner mig vet hur mycket jag ÄLSKAR Singstar och jag kan sitta huuuuuur länge om helst. Så nu har jag äntligen mina egna mikrofoner och nu vill jag ha fler spel. Det finns så himla många roliga spel och några jag tycker väldigt mycket om är ju självklart Schlager och poplåtar.



Har dock en konkurrent när det gäller mikrofonerna. Lukas är helt galen i att sjunga och när syster var här på fest så gick en mikrofon sönder och då var hon så snäll att hon klippte av sladden och Lukas fick sig en egen mick! Så fort han hör sång på tv:n så springer han och hämtar micken och står och dansar och sjunger!  Får försöka filma och lägga ut.

Så kanske det är Singstar-spel man ska önska sig när man fyller år?


Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad kul! Jag är oxå galen i singstar!

Ett tips, kolla på spel på tradera! ;) Och cdon nu när det är rea! :) kram

Postat av: Diana

Kan riktigt se honom framför mig med micken i handen och en vickande rumpa :)

2010-01-10 @ 18:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback