Mååål

Vi har lyssnat på hocky idag, Modo spelade och sjävklart är Lukas med och hejar! Han sitter och ropar heja, heja och när det blir mål hoppar han och slänger med armarna i luften och skriker måååååål. Vilken liten hockykille vi har va?

Dagen har förlöpt i lugnt tempo, sonen och T gick ut en sväng på förmiddagen men efter 5 minuter hör jag en gråtande pojke på bron. T var ute och sågade med motorsågen och det tyckte Lukas inte om så städningen fick vänta och jag klädde på mig och gick ut! Skönt var det och en tur med bobben fick det bli.

Vi tog och bakade en banankaka idag också, hade lite bananer som var gamla. Och det gör jag inte om kan jag säga, huva vad äckligt det var. Jag tror man måste älska bananer för att gilla kakan och det gör jag inte. Men nu har man ju provat iallafall.

Nu blir det nog någon film framför tv:n eller datorn!

Kommentarer
Postat av: Nikita- mamma till Albin

Tänkte bara tipsa om en nystartad tävling på min blogg

du kan vinna en valfri body eller tröja ifrån Blingmyname

kika in och tävla gärna:

http://nikital.blogg.se/2010/january/tavling-bling-my-name.html

2010-01-24 @ 16:51:38
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback