Lunchdate

Ibland är det riktigt härligt att få göra något roligt på veckorna och idag var en sådan dag. Hade en lunchdate med en kompis och vi gick på Waynes och åt lunch och det var riktigt gott. Men bäst var nog att få träffas och prata och prata och prata! Detta hoppas jag verkligen vi gör om igen snart!

Annars så har kylan kommit tillbaka igen och det är inte uppskattat kan jag säga. Jag avskyr verkligen kylan nu och jag vill ha lite varmare väder. Hoppas det blir lite bättre i helgen så vi kan var ute och leka men på söndag blir det nog julgransplundring på jobbet. Såg idag att det är ungefär 45 ungar anmälda så det lär bli livat!

nu blir det nog en kopp te eller varm choklad och sedan sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback