Ständigt nya kläder

Som föräldrar till ett barn så är kläder något som ofta måste köpas och man är ständigt på jakt efter snygga kläder. För jag tycker faktiskt att det är viktigt med snygga kläder, inte för någon annans skull utan för min och Lukas skull. Och med snygga menar jag inte att det måste vara märkeskläder för flera hundra kronor styck, tycker det är hemskt med vilka priser det är när dom ändå växer ur kläderna så fort.

Här i Matfors har vi loppis två gånger per år med barn som tema och det är toppen! Sist köpte jag tröjor och byxor för  10kronor styck och det syntes knappt att dom var använda! Så nu när det är dags igen för loppisen så kommer jag vara där och hoppas göra lite fynd! Måste bara kolla upp exakt vilken helg det är men jag vet att de tär i mars men dom brukar vara duktig på att annonsera.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh, fynd är alltid kul! ;)

Vad har han för storlek på kläderna nu?

Postat av: Ida

Ja jag väntar också på att få skicka sms ;-) Ingen bebis har hittills blivit kvar i magen så det kommer väl :-)

2010-02-26 @ 09:50:23
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback