Sol, härliga sol

Idag visade sig solen och då passade vi på att gå ut och njuta lite eftersom det inte var speciellt kallt. Började med en promenad till Erik och Evelina och Lukas passade på att sova i två timmar. När vi kom hem så tog vi tag och skottade av snön från taken och det tog en hel del tid så när vi kom in visade klockan att vi varit ute i 5 timmar!

Helgen har verkligen varit toppen och jag har njutit av varenda sekund. Igår var Erik, Evelina, Mange, Jenny och Alexander här på middag och grabbarna röjde järnet hela kvällen så det såg ut som en smärre katastrofplats här imorse! Hi hi, men det är bara roligt att grabbarna kan leka med varandra, vi har tur som har dom.

Får se vad veckan har att erbjuda. Dagis är stängt på fredag och T skulle ta den dagen egentligen men jag känner mer och mer att jag gärna tar den för T har ju ändå sportlov snart och jag ska jobba det lovet så jag tar nog gärna den dagen och är ledig på. Men vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej snäckan! Om du ska vara ledig får du gärna komma o hälsa på en sväng. Hojta bara så jag vet så håller jag mig hemma :) KRAM KRAM

2010-02-08 @ 10:06:43
Postat av: Diana

Det låter bra det! Jag håller fredag öppen för din del :) KRAM!!!

2010-02-08 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback