Mitt i veckan

Orkade inte ens starta datorn igår och det var väldigt skönt, är verkligen inte någon slav av datorn eller internet och det kan ju bero på att man sitter vid en dator hela dagarna!

Gårdagens höjdpunkt var självklart min lunchdejt med världens bästa Emma och hennes Victor. Tyvärr hade Victor bestämt sig för att sova igenom lunchen så jag fick inte snusa på honom men det får jag förhoppningsvis snart. Och en ny dejt hoppas jag också att det blir snart för jag saknar verkligen Emma på jobbet och våra pratstunder tillsammans!

Här hemma är det lugnt så sonen sover och sambon har föräldramöte. Lukas är så himla söt när man hämtar honom på dagis nu. Oftast får man en kram och ibland vägrar han följa med med efter lite prat så kommer han alltid lunkande. Jag märker att han verkligen trivs på dagis och han älskar sina fröknar. Han är ju en bestämd liten kille som inte gillar att andra barn tar i honom och ibland får dom inte ens titta på honom enligt fröknarna. Men han gör aldrig något förutom att gråta/gnälla och det är skönt, vill inte att han börjar knuffas. Men är som sagt toppennöjd med vårat dagis och det känns skönt!

Nu blir det nog lite kaffe och tv-tittande!

Kommentarer
Postat av: Bea

Visst är det skönt att bara låta datorn vara ibland? Ett tag här hemma höll jag på att bli galen!! Jag och Ingemar letade båda barnvagn och ny bil på blocket...ha ha. Bil har vi kanske hittat, ska till Östersund imorgon och kika på en. Men vagn däremot ligger på is ett tag. Kan inte bestämma mig... Samt är en del tokiga att ta betalt för begagnade!! =(

Kul att ni kommer hem till påsk, då tar vi en middag tycker jag!! Nu var det verkligen länge sedan vi träffades, och Lukas växer så det knakar.

Men det är ju det som är så kul med bloggar, att man får se bilder då och då. =))



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback