Lugnt och tyst i hsuet

Måste erkänna att måndagar är en av mina favoritkvällar. Låter hemskt nästan men det är så skönt när sonen sover och det är helt tyst i huset. Visst är det tråkigt att sambon är borta men när man nästan aldrig får vara ensam i huset så är det skönt när det väl händer!

har ju som så många andra bestämt mig för en nyttigare tillvaro och det går rätt så bra men efter denna helg går det mindre bra! Har så mycket godsaker hemma nu och borde egentligen slänga ut dom. Bakade en ny sorts kaka och det var en riktigt sötbomb men den var enormt god! Man kokar två olika sortes kolasåser so ska stelna i pajformen och man använder inte ugnen alls!



Lukas fick nya byxor i helgen och trots att dom är i storlek 14 och därmed väldigt stora ville han absolut inte ta av sig dom och det var under protest som jag fick tvätta dom idag!


Kommentarer
Postat av: Grannen... :-)

Hej! Tack för beswöket sist och för den snälla kommentaren i bloggen. Supertack, det värmde, kom i rätt tid. :-)

Skulle jag kunna få receptet på kakan ovan är du gullig.

Sorry för det jag sa sist. Min kompis såg så finurlig ut när hon sa det hon sa så det var därför. F-lååååt! Sköt om dig o kom gärna förbi ngn. dag!

kram

2010-02-08 @ 22:54:55
Postat av: Erika

Oj, den där kakan får du ju gärna lägga ut receptet på! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback