Jag ser rött

och inte är det för att jag är arg utan för att jag har stirrat på en röd telefonkö hela dagen. Avskyr när det är så mycket kö på telefonen på jobbet och inget kan man göra åt det. Håller verkligen inte med om mitt jobbs personalpolitik och jag förstår inte vad dom har för planer för framtiden.
Önskar verkligen att dom kunde berätta men nej, det kan dom inte göra för det får dom inte - order "uppifrån". Men ibland kanske man borde bortse från dom där uppe och tänka på oss där nere? Det fanns en tid då vi reglerare uppskattades och värdesattes men den tiden är förbi uppenbarligen.

Men så här är det säkert på många ställen - håller bara tummarna för att det blir bättre snart.

En tjej fick inte förlängt vik på jobbet och var riktigt ledsen för det. Vet i vad några kollegor sa till henne då? Gråt inte, var glad för att du slipper detta ställe! Ska det vara så?

ja ja, nu har jag fått klaga lite och är på bättre humör men just nu gillar jag inte mitt jobb lika mycket som jag har gjort en gång i tiden........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback