Den som ringde igår

Skulle ju berätta vem som ringde igår och gjorde mig så glad. Det ringde som jag skrev  i min mobil igår när jag jobbade, satt i telefon själv så jag kunde inte svar men ringde upp på en gång jag blev ledig. Och det var ju min egen taxichaufför som ringde och ville gratta mig!
Snacka om att jag blev snopen, förvånad men framför allt SUPERGLAD! Han firar 30år som taxichaufför i år och varför jag kallar honom min egen taxichaufför är för att jag blev född i hans taxi! Jag hade bråttom ut och det var (tror jag) bland hans första körningar!

Blev iallafall superglad att han tänkte på mig och jag fick lite tårar i ögonen så TACK Lars-Ove för att du ringde mig igår!


Kommentarer
Postat av: Lars-Ove

Ja det stämmer, det var en bland mina första körningar som egen Taxi-åkare. Kul att du uppskattade mitt samtal. Ha det så gott!

2010-02-07 @ 22:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback