Ännu en dag hemma

Igår hade han fortfarande nästan 40grader så vi är hemma idag också. Pratade med dagis en sväng som sa att halsfluss går och det kanske är därför Lukas inte vill äta för han hade inte ätit sedan i lördags. Och då menar jag det också, för inte ens välling vill han ha! Men saft och vatten i mängder går ner.
Tror inte att det är något med halsen för han verkar inte klaga på ont och han börjar inte ens äta utan det är NEJ så fort vi frågar. Men igår när T kom hem så började pojken äta, dock vägrade han välling på kvällen och på morgonen idag men till lunch åt han faktiskt lite grann. Så vi väntar med samtalet vill vårdcentralen.

Annars har han ett helt annat ork nu, igår var han mest trött och jag fick inte göra mycket innan han kom och ryckte i mig men nu verkar ha pigg. Har dock inte tagit någon temp än så vi får se.....

................

Har precis pratat med världens bästa Emma och det är så tråkigt att vi inte kan träffas ikväll tillsammans med alla andra tjejer men vi får ta det någon annan gång. Och tyvärr följer inte Emma med till Prag men det ska vi ta igen med en middag med vin!


nu kaffe, kaffe och åter kaffe!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Lilla gubben då, ge honom en krya på dig kram från faster:)

Här är allt bra, utom att Danne inte blivit riktigt kry än.. Jag mår dock prima :)

Åker ni uppöver på påsk förresten?

Hälsa!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback