Tiden går fort

Har jobbat en vecka nu och man är snabbt inne i rutinerna. Lukas och T började även dom att jobba idag och det är både skönt och jobbigt. Skönt att inte vara den enda som måste kliva upp en samtidigt blir det mer att göra på morgonen!

Lukas första dag tillbaks på dagis gick iallafall superbra och jag hoppas veckan går lika bra. Nästa vecka blir en kortis för dagis har planeringsdagar torsdag och fredag så då blir vi hemma och myser tillsammans.

Går in i vecka 29 idag och jag använder bältet jag fick från sjukgymnasten mer och mer, vill inte att smärtan blir värre så man måste tänka sig för. Tänker nog inte dammsuga så mycket mer utan det överlåter jag till sambon - detta på sjukgymnastens order!

Men nu blir det sängen och det ska bli härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback