Härliga sommar

Idag har vi haft en riktigt fin dag och vi har spenderat det mesta ute. Vi har plockat hallon, rensat ogräs, klippt gräsmattor och en massa annat. Vi har för några veckor sedan rivit bort en rosenbuske så nu håller vi på att öppna upp vägen till våran jordkällare. Vi har en så himla fin jordkällare men dörren till den måste lagas och så är det lite annat smått och gott som ska fixas innan den tas i bruk.

Igår fick vi sms från en kompis att dom fått en liten pojke så nu har William blivit storebror! Börjar tänka mer och mer på våran lilla knodd som ska komma. Tror fortfarande stenhårt på en pojke men vi får väl se. Alla som känner mig vet att jag avskyr Hello Kitty och annat rosa. Självklart tycker jag om rosa och kommer vi få en flicka kommer den självklart få rosa kläder, Lukas hade också rosa kläder. Men det är det där överdrivna som jag pratar om.
Har börjat titta lite på kläder jag vill köpa bebisen och hittar mycket fint. Men mest funderar jag på om detta underverk kommer bli som Lukas? Hoppas självklart på att även denna får dom fina lockarna i håret men blir dom lika till utseendet? Kommer dom vara lika till sättet? Många tankar som börjar komma ju mer den lilla rör sig i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback