Godmorgon

Usch vad helgerna går fort, vi har ändå varit ledig i fyra dagar men tiden rusar iväg. I fredags var jag och sonen iväg till Himlabadet och det var riktigt roligt. Lite mindre än jag trodde men det var helt okej. Lukas älskade verkligen allt där, jag avstod dock från att åka rutschkanorna för man är ju inte så smidig och tog det säkra före det osäkra.

Vi spendera några timmar där och hade en mysdag tillsammans, fick lirka lite för att få med mig sonen men till slut så!

Helgen i övrigt har varit lugn och mysig, vi har bara varit hemma förutom en sväng till Birsta. Alla i familjen behövde skor så vi gav oss ut på skojakt igår och alla lyckades hitta ett par som fick följa med hem. Jag som har velat köpa stövlar i flera år men aldrig hittat några jag kan ha eller som jag tycker om lyckades faktiskt. Ska provgå i dom här hemma och känna efter så jag är riktigt säker på dom!


Ville helst ha med klack men vill ju kunna ha dom till vardags och då är inte klack ett alternativ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback