Påsken i bilder

Första stoppet blev självklart hos svägerskan Ida med familj för att äntligen få träffa nytillskottet Lova! En liten sötnos är hon och vi längtar tills nästa gång vi få träffas. Man glömmer verkligen hur små dom är!



Grabbarna fick busa av sig lite och fick födelsedagspresenter av fastrar/mostrar



Moster Carola försöker lära Lukas att blåsa såpbubblor och till slut går det riktigt bra!

 

När solen äntligen visade sig så gick vi ut och grillade korv och myste hela familjen! Dock är inte alla med på bild men det var inte det lättaste att få.



Det här var den vanligaste synen under helgen hemma, Lukas pratade skoter från morgon när han vaknade till kvällen när han somnade!



Det var några kort från våran påsk, den har varit underbart härlig och man slappnar verkligen av när vi är hemma. Lite missflyt med vädret men det är själva grejen med att få åka hem som är viktig!


Kommentarer
Postat av: Sara dubordevetavemx3jk

[img]http://www.anikaos.com/040-onion_msn_smilies/onion_msn_smileys/onion_msn_smileys-07.gif[/img]

Påskbilderna får mig att längta så mycket till jag träffar er alla igen :3 Tiden går fort, lukas är så stor nu ^.^ Hoppas ni mår bra. Lola har min email ifall du vill adda mig, vet inte om jag har rätt till dig eller inte. Vi hörs/skrivs!

2010-04-19 @ 17:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback