Vintern närmar sig

Idag när vi kom ut var det till att skrapa rutorna på bilen och det är ett tydligt tecken på att vintern kommer. Huva, vill inte ha kallt än. Måste ut och köpa vintersaker till grabben, fodrade gummistövlar, vinterskor och overall är saker som måste införskaffas. Men hur ska man veta vad man ska köpa? Det finns ju tusen overaller och vilken är bra just för Lukas? Tänk om det kunde finnas en enda overall, skönt att slippa välja.



Här hemma sitter vi och tittar på Idol och lyssnar på hockeyn samtidigt. Men hittils är hockeyn en besvikelse men håller tummarna för att det vänder, Heja MODO!


Kommentarer
Postat av: Ida

Regnoveraller med fleecefoder kan jag verkligen rekommendera från Ellos, varma och sköna nu innan det blir för kallt, och förskolan skryter om hur enkla och bra dessa är. Ellos overaller överhuvudtaget tycker jag har ganska generös passform. Men ni som bor i stan behöver ju inte handla på postorder ;-)



Förresten så åker vi nog ner nån helg framöver tillsammans med Sara och Anders och bor på hotell. Tittar förbi nån sväng då och hämtar hem alla Neos saker, så du kan ju börja leta fram allt. Det var ju inga små kläder med i det jag fick med mig sist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback