Trött och besviken på jobbet

Är i en dålig period på jobbet. Vet att mycket beror på mig själv men det händer saker som visar att det är bara en del människor som räknas på jobbet och dom är verkligen favoriter. Och hur märker man detta? Jo är det tex ett projekt så är det samma personer som plockas ut. Vissa har precis fått något nytt tilldelad men ändå får dom göra detta. En person har så mycket olika saker att hans maxtak i övertid har nåtts, men spelar det någon roll?

Och jag vet att det är ju faktiskt bara jag som kan göra något år det. Antingen säger jag ifrån och hoppas på en ändring eller så söker jag mig nytt jobb. Men jag trivs verkligen på jobbet och såg fram emot en nytändning efter mammaledigheten.

Känner mig som sagt väldigt trött och har lust att ta ut semester för att slippa jobbet och en del människor där. Men som den snälla anställd man är så håller man väl skenet uppe och bedyrar hur bra alla gör det.......

Nej usch vad negativ jag är. Skulle nu någon från jobbet läsa detta så hoppas jag att ni förstår vad jag menar. Är inte arg men besviken och nere just nu.

Kommentarer
Postat av: Diana

Åh, men gumman. Det låter inte kul. Hoppas du oxå får delta i ett projekt som du är intresserad av. Det är ju den som skriker högst som oftast får vara med... Så mitt råd är SKRIK!!! KRAMAR

2009-09-06 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback