Helgen som varit!

Helgen bara sprang förbi och den var så där härligt mysig som det bara ska vara. Vi firade som sagt min syster Anki som idag fyller 40år, Grattis!
Vi var en hel del människor och det var så härligt att få träffa alla. Lukas hade turen att få bli ordentligt bortskämd i helgen. Kläder och leksaker, kan det bli bättre? Får visa kort på det i veckan!

Så här fin blev Lukas iallafall när han fick äta födelsedagstårtan!



Min son är helt galen i att sjunga och när det bjöds på Singstar var han den första att greppa mikrofonen



Så här satt vi iallafall en stor del av kvällen och det är min söta syster längst till höger som vi firade!



Sen blev det visst en del filmat när jag och syster Mia skönsjunger men dom filmerna får nog stanna i datorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback