Gardiner och prydnader

Jag har inte varit så duktig på att julpynta här hemma, jag älskar verkligen julen och allt som hör till men här hemma har jag inte haft lust att pynta. Har alltid tagit fram lite grann men inte så mycket men nu när vi har Lukas känns det så mycket roligare faktiskt. Tänkte nog inte göra en amerikansk version men lite lagom så där. Och något jag saknar är gardiner så nu sitter jag och tittar runt.
Jag är en sådan människa som inte tycker om gardiner egentligen, tog nog två år innan vi skaffade gardiner till köket. Pröva att vara utan gardiner, det kan ändra känslan totalt och vissa rum behöver faktiskt inte gardiner.

Men som sagt, julgardiner vill jag ha men det är svårt att hitta några jag gillar. Men sökandet går vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback