Åter lite vab!

Tyckte Lukas var lite krasslig imorse men tog tempen som var normal så vi skickade honom på dagis som vanligt. Två timmar senare så ringer dom och säger att han har hög feber och bara gråter och är ledsen. Åkte såklart direkt från jobbet och hämtade honom och så fort han såg mig så började han gråta. Han hade inte velat äta frukost idag heller och det var inte likt honom sa dom, lillgubben våran. Han godtog bara välling som lunch idag och efter det så somnade han i famnen på mig.
hoppas verkligen han blir bättre snart och även jag men jag känner mig bättre än igår iallafall.

Så nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och funderar på om jag ska åka in på jobbet och jobba lite övertid ikväll. Vi har väldigt mycket att göra just nu och det är därför beordrad övertid. Egentligen tycker jag det är skit för det är inte mitt fel att vi ha för lite personal och att sundsvall-kontoret tar på sig nya saker som gör att det blir mindre och mindre personal på telefonen. Men men, 200% på övertiden är iallafall bra betalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback