Är ju hemma idag

Är ju faktiskt hemma idag då Lukas haft feber igen. Dom ringde från förskolan i måndags och då hade han 39,5 och då var det bara att åka hem. Ringde och bokade en läkartid på en gång och igår var vi där. Ville prata med läkaren om att han har haft feber 1-2 gånger per vecka i fyra veckors tid. Men som vanligt så fick man inte veta något och dom kan inte hjälpa. Visst, jag vet att barn kan vara sjuka och man ska inte klaga men till och med förskolans personal har reagerat och tyckte verkligen jag skulle prata med läkaren.

Men eftersom febern försvinner efter 1-2dagar så kan dom inte göra något och det är bara att vänta ut och hoppas han vänjer sig snart.

Så igår var jag hemma förmiddagen och när T kom hem så åkte jag och jobbade och passade då även på att jobba över lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback