Trött

Är väldigt trött idag, vill helst sova men det vill inte Lukas. Kom i säng rätt så tidigt igår men tyvärr ligger tröttheten kvar sedan i fredags. Var ju på fest hos en tjej som jag lärde känna när jag var mammaledig och vi var totalt 25st tjejer där så gissa om om det var roligt!?!?! Vi fick väldans god gulasch-soppa (stavas det så?) och efter det var det dags för sex-party! Tänk er ett rum med 24tjejer som dricker vin och ska handla sex-leksaker? Det blev en hel del fnittrande.

Och efter det blev det singstar och ännu mer skoj så jag var inte hemma förrän halv tre och är helt slut fortfarande. Men bara att vara pigg för om en halvtimme bär det iväg till badhuset för lite plask!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad kul med tjejkväll! :)

Och kul med plask i badhuset! Jag är i tankar på hälsa på er (som jag skrivit massa massa gånger...) JAg ska höra med Danneman vad han tycker om typ 2 helger eller nå? VAd tror du?

Idag ska vi hälsa på Ida och Neo! :) Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback