Pyssel i köket

Har en hel del pyssel som jag vill göra nu men har ju inte tid eftersom man är så mycket på jobbet. Har en sak  som innebär lite målning men hinner aldrig med. Har fått dit en enda bokstav men vilket tid det tar. T tog med sig en bärbar OH-apparat förra helgen och då började jag med pysslet men hinner ju aldrig med att göra klart det



Tror det kommer bli fint inne i köket!



Lukas är som vanligt väldigt intresserad av vad jag gör. Bredvid Lukas ser ni min fina memo-tavla. Gjorde en make-over av köket och ena sidan av skafferiet var så tråkigt vit och visste inte vad jag skulle göra av det. Ville ju ha en anslagstavla så i gick och köpte skoltavelfärg och magnetfärg och efter lite målande blev det en väldigt snygg anslagstavla! Har köpt skoltavelkritor och Lukas brukar få sitta där och måla ibland därav konstverket ni kan se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback