Oktober och vintern närmar sig

Idag när vi vaknade var det minus fem grader ute och då känns det verkligen att vintern är på gång. Lukas är nu äntligen frisk så han fick fara på förskolan i dag och det var lyckat för han vinkade så fort jag lämnade honom hos fröken.

Imorgon är det teamfest för mig och vi ska först ha lite mys på jobbet och sedan ska vi gå på en restaurang som heter Oscar och äta gomat! Dom har något som kallas Gränslös Grillmeny och det är precis vad det heter. Man får först välja vilket kött eller fisk man vill ha och sedan ingår två tillbehör och det finns mycket att välja på. För mig blir det deras enormt kända sötpotatisgratäng! mumma och jag längtar redan.

Annars är det nog höststädning som gäller i helgen, vill plocka rent där ute och fixa lite mer här inne. Skor till Lukas måste inhandlas så han inte blir kall om fötterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback