Ny bok på gång

Jag har alltid varit en bokslukare, har alltid haft en bok vid sängen och avslutat dagen med några sidor spännande läsning. Har just nu både Män som hatar kvinnor-böckerna och Twighligt-serien här hemma men jag har inte tid att läsa tycker jag.
Sedan Lukas kom kan jag nog räkna antal sidor jag har läst på mina händer. Har inte haft minsta lilla tid eller motivation till läsning men känner mig mer och mer peppad på att börja läsa.

Har läst dom böcker av Dan Brown som kom förrut, och T som nästan aldrig har läst en enda bok i sitt liv (iallafall frivilligt) läste även han dom böckerna.
Så när grannflickan kom förbi för någon månad sedan och ville sälja jultidningar och jag såg att Dan Brown kommer med en ny bok så beställde jag den på en gång. Än har den inte kommit men jag hoppas den gör det snart för då ska jag sluka den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback