jobb, jobb, jobb

Idag gjorde man ännu en arbetsdag, åkte in vid sju och var inte hemma förrän vid fyra. Usch, kände inget roligt men det innebär mycket pengar. Vi var ett gäng på nästan tjugo personer och antalet skador på kön var ca 450st men när jag for hem var det bara ca 100skador kvar så det går fort imorgon. Planerar att åka in redan vid sex så jag kan komma hem tidigt.

Vill ju gärna åka och bada imorgon men vi får se när man kommer hem. Tänker inte stressa allt för mycket och nu när grabben somnade visade termometern 39.3grader så vi får se hur han mår imorgon. Dom ringde ju från dagis vid halv tre i fredags så jag fick åka hem och hämta grabben. Han somnade tjugo i åtta ikväll så jag hoppas han får sova hela natten nu.

Men nu blir det nog lite cider eller vin och körslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback