Härliga måndag

Kan måndagar vara härliga? Nja, vet inte riktigt det. Jobbmässigt är måndagar skitdagar för det lyser rött på telefonen och man får aldrig någon paus. Men men, dagen går ju fort iallafall.
Hämtade Lukas som vanligt och han var lika glad som alltid. T är kvar i stan för dels han han innebandy på måndagar och dels så har volleybollen börjat nu så han är nog inte hemma förrän halv tolv ikväll men det är rätt så mysigt med en egen kväll. Som tur var så somnade Lukas strax efter 20 så det har varit tyst och lugnt sedan dess.

Får se vad denna vecka bjuder på för roligt, inget speciellt planeat men till helgen ska jag iallafall gå in och jobba på lördag för vi får extra mycket betalt och så ska jag jag nog göra ett besök på det nya träningsstället som öppnar här i Matfors. Hoppas det är bra för jag är urless på vattengympan och vill pröva något nytt!



Känner du igen hårbandet kusin Bea? Lukas hittade det häromdagen och ville absolut prova det! Ska försöka komma ihåg det nästa gång vi åker hem!


Kommentarer
Postat av: Bea

hihi...det passade ju han alldeles utmärkt! ;)

Hårband finns det gott om här, så det är ingen panik. Sen kommer vi ju ner inom en snar framtid! =) Åh, vad jag längtar!! Då får vi mysa rejält!!

Illamåendet håller i sig, men jag har börjat att bege mig ut på promenader för att "komma igång". Man blir ju alldeles förslöad, och jag orkar knappt något. Men snart blir det bättre!! =)

KRam kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback