Härliga lördag!

Jag och Lukas for iväg på barnloppis imorse! Tänkte vi skulle kolla efter lite kläder till honom men huva va folk det var där. Gillar inte att trängas med människor och det blev värre när man hade Lukas med sig. Men några tröjor och byxor hittade vi och vem kan säga nej när dom kostar 10kr/styck?

Idag blir det nog höststädning och husstädning. Ligger efter i städningen och måste även plocka in äpplen och koka äppelkompott. Men mest ska ni nog bara lata oss och ha mysa!

Igår var jag ju på teamfest och det var riktigt toppen! Hur gott som helst och hur trevlig som helst. Mitt team är verkligen toppen och jag trivs väldigt bra. Först hade vi fördrink på jobbet med lite plockmat och sedan for vi på Oscar och åt middag. Grillspett med blandat kött och till det sötpotatisgratäng! Kan säga att jag blev så mätt att jag trodde jag skulle spricka!

Lukas tycker nog att vinter ska komma för han har dragit fram snow-racern mitt på golvet!


Kommentarer
Postat av: Vanja

MEN JÖSSES SÅ STOR HAN ÄR!

Jag flyger hem på onsdag och blir hemma en vecka... Sen tycker jag att det är på tiden att vi ses nån helg!!!!!!!! ;P

Kram och hälsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback