Hem till Bergbacka

Vi hade ju bestämt oss för att åka hem i helgen och tyvärr så jobbade jag som vanligt på fredag och det betyder att vi inte kan åka förrän efter fem. Lite jobbigt för Lukas men då kom jag ju på att min storebror med tjej och min storasyster skulle komma och sova här på torsdag natt för att på fredag morgon dra vidare mot mamma.

Varför inte skicka med Lukas med dom? Då skulle han vara hemma hos sin mormor vid mitt i dagen istället för sent på kvällen. Var lite orolig eftersom an inte har träffat dom på två månader men det gick superbra för honom. Han hade frågat efter mamma och pappa några gånger men lika fort glömt bort oss och fortsatt leka. Och eftersom det var så många hemma hos mamma så fanns det många som lekte med honom. Han hade så roligt att vi knappt fick en kram när vi kom!

Så här roligt hade han med moster Maria iallafall. Han hittade år ansiktsfärg och tyckte att moster behövde lite färg i ansiktet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback