Tävling - och vilket pris!?!?

Är med i en tävling med ett kanonpris och jag håller verkligen tummen (för visst betydde två tummar otur va?) och hoppas verkligen att min tur att vinna en tävling har kommit.



Jag skulle vilja vinna denna assnygga specialdesignade dator därför att jag för det första inte har någon egen dator utan jag använder våran gemensamma. Vilket inte är fyskam men skulle verkligen vilja ha en egen. Jag börjar ju jobba snart och skulle vilja ha denna nätta dator för då skulle den få följa mig överallt och på datorn skulle jag självklart lägga alla kort jag tar så jag kan titta på min älskade son hela dagen. Denna dator skulle passa mig som handen i handsken så jag hoppas den kan bli min. Och vem vet, en ny dator kanske blir startskottet och den spark röven man behöver för att kanske göra verklighet av mina drömmar??? Vilka drömmar? - återstår att se........

Vill du tävla så gå in till
Anna Hibbs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback