Städning och bakning

Har nu dammsugit och skurat så nu är det bara lite undanplockning som gäller. Har även bakat lite bröd som ligger på jäsning nu så det blir intressant  att smaka. Har två andra recept som jag ska test men det får nog bli imorgon.

Imorgon när vi vaknar har vi lite saker att göra. Ska förbereda lunchen så den bara är att värma när dom kommer. Måste även plocka undan lite och har vi tid ska vi gå ut och kratta och städa ute.

Men nu blir det nog en kopp te och fortsatt väntan på att brödet ska bli klart!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vet inte om kommentaren jag skrev igår kom fram...

Jag undra va ni har för mejladresser, du och Ted ?:)

Kram kram

Postat av: Bea

Tack för att du köpte sakerna åt mig på IKEA!!

Hoppas stången kommer in i lager snart..

Du får räkna ihop vad jag blev skyldig nu! =)



Idag blåser det som attans här, men solen lyser i alla fall. Dock ligger jag inne och njuter av den, min magvärk vill inte ge med sig... =(



Tusan att vi hinner ses så lite när ni är uppe, skulle ju vara roligt att spendera en dag ilag, och avsluta dagen med en grillning och lekar.

När kommer ni upp igen? =)



Kram

2009-05-07 @ 12:13:19
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback