Sol blandat med storm

Idag har det varit fint väder men tyvärr har det nästan stormat ute och då är det inte så roligt att vara ute. Men vi har trotsat vindarna och varit ute. Lukas älskar att vara ute, när vi säger att han ska få gå ut så springer han ut i hallen och hämtar skorna!

Och även idag körde vi med endast en sovperiod och det funkar toppen, han slocknade så fort han la huvudet på kudden ikväll och det är så det ska vara. Har fortsatt jobba lite ute i trädgården men som vanligt så hinner man inte jättemycket med lilla Lukas bredvid men vi gör så gott vi kan och det är väl det som är viktigast?

Får se vad vi hittar på i morgon, måste ut till Birsta och köpa en vårmössa till grabben. Ska även en sväng på Skopunkten och titta på foppaskor till pojken, vill slippa knyta skosnören varenda gång vi ska ut och foppa skor verkar så smidiga.

Men nu blir det slappande i soffan och lite Harry Potter!

Kommentarer
Postat av: sara

kul att se er i helgen!!!jag antar att lucas har växt ur gåstolen å kläderna ni lånat nu?:)kan ta tillbaka det vid tillfälle...eller lämna det om ni är hos E & E nåt!kram

2009-05-11 @ 21:14:19
Postat av: Vanja

Klart grabben ska ha foppatofflor ;) Jag har 2 par och det är mina favoritskor på sommaren. Danne tycker dom är otroligt fula men jag älskar doooM! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback