Lite skog i hallen?

Nu när vi gör om hallen så vet vi inte hur vi ska göra med förvaring. Den hatthyllan vi hade passar absolut inte in så den vägrar jag sätta upp men det är ju praktiskt. För några år sedan hittade jag ett träd hos EM och har velat ha det sedan dess men inte vetat exakt vart jag vill ha det. Men nu skulle det passa PERFEKT i hallen. Dock tycker jag det är lite dyrt så min kära T har lovat att göra ett åt mig!

Så här ser det hos EM ut så något liknande ska vi göra. Har även funderat på att ha lampor bakom men ska man ha kläder på så funkar inte det.


Hos EM kostar det 3000kr. Det är 186cm högt, 70cm bred och står ut 11cm från väggen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi kommer på fredag, vilken tid vet jag inte. Jag vet heller inte hur länge vi stannar. Vi har en del att göra här hemma så det är möjligt att vi åker hemåt redan på lördag, men som sagt vi vet inte riktigt än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback