Huva vilket väder

Idag är det tråkväder här hemma. Solen lyser inte och det blåser kallt och man väntar på att det ska börja regna vilken sekund som helst. Så idag är det mest inne som gäller men det är helt okej. Borde nog ta fram dammsugaren när Lukas vaknar.

Gårdagen spenderade vi först på babysång då det var sista gången så det var avslutningen och dom bjöd på lunch. Kommer sakna babysången och alla mammor med barn. Eftermiddagen och kvällen spenderade jag med min kära syster Eva och vi gick på stan och på Birsta och hade det bara mysigt. Detta är något vi alldeles för sällan så jag hoppas vi gör det snart igen.

Men nu är det kaffe som gäller och lite undanplockande för det kan man inte göra när Lukas är vaken för rör jag en sak så ska han ha den. Ha ha, vilka bekymmer man har va?

Kommentarer
Postat av: Kimen

HEJ moster:)

Angående skorna så köpte jag dom på din sko :)

Hade ju på mig dom på mammas bröllop! så jag köpte dom då :( för typ ett år sedan, så jag vet tyvärr inte hur man ska få tag i dem nu!

Jag saknar dig och min prins jättemkt :( Och ja jag hoppas vi ses till sommaren!..

Hälsa lukas och säg att om han känner för det så får han gärna komma och bo hos lillmoster :D

hahahah puss och kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback