Heja Sverige och Malena

Sitter självklart och tittar på semifinalen och hejar på Malena. Är en del låtar jag gillar väldigt mycket men en hel del bottennapp också. Men Sverige borde gå vidare tycker jag, men man vet aldrig hur Europa röstar.

Idag har vi varit ute och busat och bara tagit det lugnt. Lukas är en virvelvind och enormt mammig på samma gång. Idag har han varit extra jobbig och vill inte gå någonstans utan att hålla min hand. Och sitter vi på golvet så tar han min hand och vill gå men vi hinner bara någon meter så vill han upp i famnen. Vet inte riktigt vad som är fel men hoppas han är bättre imorgon.
Har pysslat lite ute idag och ikväll när Lukas (äntligen?!?!) somnat så målade jag i hallen. Vill verkligen göra klart någon gång och man får göra lite för varje dag. T har skruvat i gräsklipparen som behövde en vårfixning.

Får se vad vi gör imorgon, tror sparrisen har tittat upp så måste nog skörda lite. Om det är något som växer fort så är det sparrisen. Från en dag till en annan så kan den växa 10-15 cm och jag skämtar inte. Är fortfarand helt chockad varje gång jag kommer ut och ser hur fort det går. Så imorgon blir det nog färsk sparris, mumma!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad tycker du om finlands bidrag? Den låten kan nog kamma hem skiten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback