Fredagsmys

Ja nu är man ensam, sambon är på fest och sonen ligger och sussar. Jag och Lukas hittade lite blommor idag men har inte hunnit plantera dom så det blir morgondagens syssla. Letar även efter någon fin trädgårsprydnad men har inte hittat någon jag gillar än - vi fortsätter leta.

Såg jordgubbar på affären idag så jag kunde inte låta bli utan var tvungen att köpa en ask och nu sitter jag här och njuter dom med socker och ovispad grädde, det är det bästa sättet förutom när man kan äta dom helt nyplockade!



Gick en sväng bakom huset och hittade lite blommor så jag plockade en bukett och satte inne på bordet. Tyckte det blev lite tråkigt med bara blommor så jag tog lite gräs och satte dit, visst blev det fint?



T gjorde iordning sig innan vi skjutsade in honom och det blev ganska bra faktiskt. Vet inte om jag hade kunnat gissa rätt om jag inte visste innan men eftersom hela hans arbetslag skulle vara TinTin med kompani så kan man nog förstå..



Försöker kommentera min kära grannes blogg men det verkar inte funka, så läser du detta Marie så tyvärr såg jag inte meddelande lite sent men vi får ta det en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Haha! vilken klockren utstyrsel!!! :D syns jättetydligt vem han föreställer!

2009-05-08 @ 22:31:12
Postat av: Marie Andersson

Hej!

OK, förstod nästan det.

Måste nästan kolla om jag har kvar din emailadress. Vet dock inte hur ofta du kollar mail.

Men nu vet du att du alltid är välkommen!

kram

Hoppas allt är bra med dig!

Cool maskeradklädsel ovan!!! Tufft! Men syns ju inte att det är han ju!!! :-) Var det någon där på festen som inte såg direkt att det var han? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback