Fredag

Äntligen fredag men tyvärr kommer inte T var hemma ikväll då han ska på fest. Jag och Lukas ska nog ut och köpa lite blommor att plantera här ute, vi får se vad vi hittar på.

Och så ska vi försöka hinna städa lite här ute, men det är inte det lättaste med en liten Lukas. Tar jag en kratta så ska han ha den, tar jag den andra krattan så ska han ha den istället. Samma sak med spadar. Så att göra något tar en ENORM lång tid!

Imorgon ska vi äta middag och Alexander med familj och det blir nog en övernattning också. Ska bli superkul och det är så roligt att se pojkarna leka tillsammans.

Men nu en kopp kaffe och lite slappande. För visst är slappandet underskattat?

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson, grannen mitt emot

Hejsan Jennie! Nu verkar du vara en tjej som ofta är i farten. Så du har kanske fullt upp.

Vill dock att du ska veta att du är välkommen över en stund i kväll om du inte vill vara ensam.

skulle vara jätte kul om du ville komma o hälsa på en stund.

Jag kommer att som vanligt ligga i soffan framför TV:n o barnen brukar vara med och se Talang 2009 kl. 20 o sen spelar jag in Berg flyttar in. Så du får gärna komma sjunga lite Lips (karaoke), eller se på tv om du vill.

Men har du andra planer eller bara vill vara hemma med sonen o slappa eller nått, så förstår jag det med. :-)

Ville bara att du ska veta att du alltid är välkommen! Ring eller prata med mig före bara, för ligger jag ensam på nedervåningen öppnar jag aldrig om jag inte vet innan vem det är. Eftersom jag inte kommer nånstans om jag skulle släppa in fel personer. Har ingen asistans fredagkvällar nämligen.



Ja nu vet du! Sköt om dig!

Kramis/Marie



Rullstolsmorsan
http://rullstolsmorsan.blogspot.com/

2009-05-08 @ 13:37:45
URL: http://rullstolsmorsan.blogspot.com/
Postat av: Marie Andersson

Förlåt JennY. Blandar ihop dig med en kompis som stavar JennIE! Verkligen sorry!!!

Ha det bra Jenny! :-)

2009-05-08 @ 13:39:21
URL: http://rullstolsmorsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback