Bloggar från Klimpfjäll

Färden hit gick faktiskt väldigt bra, lite drygt att sitta i bilen så länge men det gick faktiskt bra. Även Lukas skötte sig och gnällde faktiskt bara lite grann.

Igår var det toppenväder så vi for iväg med bilen en sväng och grävde ner oss i snön bredvid vägen. Strålande sol hela dagen och Lukas hade det riktigt roligt när han sprang och grävde och lekte i snön. Färg fick man också och jag tror jag brände mig lite grann i pannan trots insmorning.

Idag är det inte lika bra väder dock och nu regnar det faktiskt ute. Bra tajming dock för regnet kom precis när T och dom andra skruvat klart i bilen.

Får se när vi åker imorgon, beror nog på vädret och man måste ju passa in det i Lukas tider. Men toppen har vi iallafall haft det men Lukas hälsar att han saknar sina fastrar
Vanja och Evelinn!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Och jag saknar honom! (ER!)

Postat av: Evelinn

Och jag hälsar till Lukas med (även er såklart) ;)

Kul att ni var i Klimpen ihelgen och härligt med fint väder! så mycket roligare då ju! :D

2009-05-03 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback