13 år

13 år är en ganska lång tid egentligen, men samtidigt har dessa 13 år gått med en rasande fart. Och vad man har hunnit med. För det första så har man växt upp och blivit en "svensson", ha ha. Det jag syftar på är att jag och T har idag varit tillsammans i 13 år. Minns den dagen som igår och kommer nog alltid att göra det.

Och vad har vi hunnit med hittils?
- jag bodde tillsammans med honom och hans familj under gymnasietiden
- vi förlovade oss 1999
- vi studerade i Umeå under 1999-2004
- ftyttade till Sundsvall 2004
- köpte hus 2006
- och viktigast av allt: vi fick världens underbaraste Lukas förra året

Tiden har gått enormt fort men jag njuter av varenda dag. Som alla så har vi dagar som är upp och som är ner men i slutändan är livet precis som det ska vara!





 

Kommentarer
Postat av: Vanja

Grattis på 13års dagen till er båda! (eller hur säger man?;)



Imorrn äre eurovision som gäller! Jag tror stenhårt på finland:)



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback