Våffeldagen

äntligen är det våffeldagen och idag ska det nog smaskas våfflor. Men jag är inte så förtjust i våfflor med grädde och sylt så för några år sedan bestämde jag mig för att göra dom lite matigare och tog fram räkor, creme fraice, rödlök, och rom och det blev väldigt gott kan jag säga. Har fortsatt äta dom på det sättet och det blir nog så idag också. Det får då bli middag och till efterrätt kanske man tar en med sylt och grädde på men brukar inte orka det.

Annars har vi inte så mycket annat för oss, ska ringa en kompis och bestämma dag och tid för en promenad. Lukas blir nog väldigt glad för dom har en väldig söt vovve vid namn Nova som han gillar mycket.

Men nu blir det som vanligt en kopp kaffe och sedan ska sötnosen sova lite. Och kanske man ska ut och sola lite?

Kommentarer
Postat av: Vanja

Yes! En en hundkille! (asså Lukas)

Det låter mys!

Postat av: Nina

Tittar in och kollar hur det står till med är. Lill killen växer ju så det knakar!

Säger ju bara pang så är Sam lika stor!

Nu ska vi på två månaders koll =)



Kram

2009-03-25 @ 14:55:07
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback