Torsdag

Och snart helg igen och det är lika mysigt som vanligt. Har inga större planer för helgen, förutm att på lördag kommer syster Eva och hennes sambo Börje och ska äta middag här. Dom ska fira Lukas för han fyller ju år på tisdag och det är inte så lätt att hinna komma då. Vet inte riktigt vad vi ska äta men det kommer jag säkert på.

Idag har vi inga större planer, ska nog följa med Evelina ut på Birsta en sväng. Ska inte shoppa något själv men följer med ändå. Känner lite grann för att påskpynta men eftersom vi ska åka bort hela påsken och Lukas är så liten så struntar jag nog i det. Men jag har fortfarande kvar julgardinerna kvar i tv-rummet för jag har inga nya gardiner att sätta upp och dom gamla vill jag inte sätta upp igen.

Men nu en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hade tänkt va hemma till hösten 2010.

Hoppas bara dagarna räcker till!

tar ut fyra dagar per vecka nu!

Aha, ni ska komma upp på påsk.

Hoppas det blir fint väder då. Strålande sol har jag beställt =)



Ha en trevlig kväll!



Kram

Postat av: Linda

Hoppas du har haft en bra dag :)

de är ju helg snart, vad ska du göra då?:)

2009-03-26 @ 20:19:41
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson
Postat av: Vanja

Åh vad bra - nu liggger det och väntar på få öppnas på stora dagen :)



Vi hade tänkt börja åka uppåt på onsdagen (innan skärtorsdagen) och jag vet inte om Danne jobbar halvdag/heldag eller om han är ledig...

Men skulle vi kanske kunna stanna över natten för att fortsätta på torsdagen sen? ;)

Vi har inte hunnit prata så mycket än om när vi ska åka och så, men det är ju bra att ha en liten plan ;) kram

2009-03-26 @ 21:22:19
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback