Sol, sol och åter sol

Här skiner solen och det är väldigt varmt. Vägarna börjar faktiskt bli bara och då måste jag säga att mina vårkänslor börjar komma. Jag längtar enormt efter våren och hoppas den skyndar på sig.

Får se vad vi hittar på idag, har lite pyssel som jag måste fixa men det är ingen jättebrådska eftersom våran hall inte är färdig. Usch vad jag börjar bli less på hallen nu, vi kommer ju ingen vart. Men vi har sagt att det får ta den tid det tar och det känns bättre att fördela kostnaderna så inte allt kommer på en gång. Men jag längtar faktiskt tills hallen är klar och nu måste vi nog göra ett ryck.


Kommentarer
Postat av: Kimen

Våren är härlig :D kommer ni upp till mormor i påsk? hoppashoppashoppas, jag och fanny kommer upp då :D Kika in på min blogg förresten, har gjort om en bild på lukas!

Postat av: jenny

Åh, va fint kortet blev. Riktigt snyggt faktist. Självklart åker vi hem till mamma till påsk. Vi åker nog hem på fredagen. Hur åker ni upp då? kram kram

2009-03-20 @ 09:13:43
URL: http://ternestael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback