Shopping!

I veckan shoppade jag lite småsaker till Lukas. Det första var faktiskt skor som jag har funderat på ett tag. Har ju sagt att jag inte skulle köpa skor till honom denna vinter men han har blivit så rörlig och vill verkligen vara nere på marken. Men samtidigt vill jag inte betala en massa pengar för skor han kan ha två månader och sedan kan han inte ha dom mer. Kom då på ideén att gå på Myrorna och där gjorde jag fynd. Ett par fodrade stövlar för superpriset 30kr och ett par snygga svart i skinn för 45kr. Dom senare kan han ju inte ha nu men dom är lite större så det kommer.



Och igår på H&M hittade jag denna tshirt som jag var tvungen att köpa och ville helst ha en till mig själv också faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh så söta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback