sentimental

Kan man bli annat när man tänker tillbaka på året som gått? Tänk att för 1år sedan var jag totalt ovetande om att jag inom 1 dygn skulle få hålla ett underverk i min famn? Att den bebisen man burit på så länge helt plötsligt var en pojke som med världens finaste ögon tittade in i mina ögon och in i min själ.

Lukas bestämde sig för att komma 9dagar tidigare än beräknad och det tycker jag var skönt. Vi var hemma i Dorotea och firade påsk men bestämde oss för att åka tillbaka till Sundsvall några dagar tidigare. Och tur var väl det för på söndagkvällen vid sju så gick mitt vatten. Och oj vilka tankar som gick runt i huvudet och jag tror verkligen inte man fattade att det var dags. Och jag tackar min lyckliga stjärna att förlossningen tog endast ca sju timmar.

Sitter och kollar på bilder och ska lägga upp lite imorgon. Några bilder som visar Lukas första år. Men nu lägger jag upp en bild som visar hur jag såg ut för exakt 1 år sedan. Kan knappt minnas hur magen kändes!


Kommentarer
Postat av: Bea

GRATTIS Lukas på din 1-års dag!!!

Hoppas ni får en super fin dag!!

Visst går tiden fort? Jag minns mina förlossningsdagar som om det var igår, men nu har Jennifer fyllt 4 år...jisses...dags för nästa... ;) hihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback