Plask och lek

Idag ska jag och Lukas åka och bada en sväng, han var ju sjuk en söndag och då missade vi ett bad och nu är det återbad för det. Hopps han är på bättre humör denna gång men det är han säkert. Får se är vi tar, är lite av ett dropp in i eftermiddag. Han sover just nu så vi får se vilken tid som passar bäst.

Sitter just nu i tv-rummet men igår var det inget tv-rum utan det rum som vi skulle ha som matsal. Vi har i några veckor pratat om att flytta tv-rummet eftersom det blir så väldans ljust i rummet eftersom vi har enorma fönster längs ena väggen. Och igår när jag målade lister fick T för sig att det var dags. Blev faktiskt väldigt bra men lite trångt kanske. Fast egentligen behövs det inte någon mer plats så detta blir toppen! Så nu används vårt gamla tv-rum till lekrum för Lukas och det är ju skönt att det kan vara något där inne för jag hatar helt tomma rum.
Jag vill ha rummet till matsal och med en divan i ena hörnet men T började prata om biljardbord så vi får se vad som händer.

Nej nu blir det en kopp kaffe och slappande framför tv:n!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

2009-03-16 @ 20:58:34
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback