Melodifestival!

Ja, ikväll är det då äntligen finalen och jag har verkligen inte den blekaste aning om vem som kommer vinna. På tidningarnas hemsida kan man läsa att Ugglas och Ehrman är favoriter men jag hoppas verkligen att det är fel för vi kan inte skicka dom. Då har vi verkligen sjunkit till botten måste jag säga.
Har inga favoriter ikväll, gillar några stycken men vet inte vem jag vill ska vinna. Får se allt eftersom programmet går vem jag gillar mest ikväll.

Har precis nattat sonen och sambon är på gummiverkstan och dricker bira och bastar med ett gäng grabbar så här är det väldigt lugnt och skönt. Så nu blir det cola och pizza till middag!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Usch för melodifestivalen! Jag hejjade på Alcazar, Sara Dawn Finer och Måns Zelmerlöv... Jag höll med alla jyruns röster men inte svenska folket... nåväl...

Vinnarlåten tycker jag inte om alls, hellre Ugglas tyckte ja. men men :P

Postat av: Ida

Jag tycker att låten blir bättre och bättre, med andra ord tycker jag den är helt ok. Och kanske är det dags att skicka iväg nåt annat än de "vanliga" schlagerlåtarna som det inte gått speciellt bra för senaste åren. Min favorit var ändå Måns, men kanske mest för att han är så snygg ;-)

2009-03-16 @ 13:10:43
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback