Helgen är över

Och vi har haft en toppenhelg! Vi träffade Alexander med familj på motormässan igår och gick omkring där i några timmar. Fanns mycket att titta på och Lukas var på toppenhumör hela dagen. Ville springa omkring och titta på allt som fanns där. Det är roligt att han kan gå men man måste hålla ögonen öppna hela tiden.
Träffade även
Sara med familj där och Lukas fick provsitta i rallybilen, vilket han nog tyckte var lite skrämmande men han ville stå utanför och röra vid den.

Åkte sedan hem och tog det bara lugnt och åk tacos till middag. Drack vin och tittade självklart på Robinson och hade en mysig kväll. Dom sov över här så imorse fick pojkarna fortsätta leka. Men nu har dom precis åkt hem och Lukas sover förmiddagsluren så nu är det tyst och lugnt här hemma.

Borde plocka undan lite men det är så skönt att bara sitta i softan och slappa lite så jag ska nog hämta en kopp kaffe och ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Kimen

Det är så skojj att han springer omkring hihi, han börjar bli stor :O Hoppas ni mår bra :D Du får hälsa ted och pussa lukas från mig! Och om du vill kan jag gå till en fotoaffär här hemma och skriva ut bilden som jag gjorde om? :) Och justja! Jag och Fanny ska åka med Lelle :) PUSS

Postat av: Vanja

Hejsan!

Du, jag fyndade en jättecool bodydress på Tradera till prinsen. Stl 86, jag är så nervös för att den ska va förliten! Jag skickar den idag, så får du prova på honom... (det hade tänkt bli en födelsedagspresent men nu har jag avslöjat alllt, och jag är så nervös om det är förlitet) så ja, vi testar?! ;)

2009-03-24 @ 08:45:23
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback