Fredag

Men idag lyser inte solen tyvärr. Men lika bra det kanske för vi har nog inte tid at gå ut ändå. Ska fortsätta städa vilket inte är det lättaste när man har en liten son som vill "hjälpa till" hela tiden. Och förutom det så har jag fått enormt ont i ryggen och det är inte roligt. Hade hoppats att det skulle bli bättre under natten men det blev det inte. Hoppas verkligen det blir bättre till imorgon för vill inte ha ont när vi ska spendera dagen med Alex och familj.

Idag ska vi gå över till William och Malin och titta på tupperware-saker. Vet inte om jag ska köpa något men det är ju alltid roligt att träffa lite folk faktiskt.

men nu ropar Lukas på mig, han är nog lite rastlös tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback