Fredag, fika-träff och fest

Ja idag har vi en del att göra. För det första är det ju äntligen fredag och det är mysigt och efter lunch ska vi åka till stan och träffa en kompis för en fika, ska nog bli mysigt. Och ikväll har jag ju fest med mitt team och det kan ju inte bli annat än bra. Det ska visst vara italien-tema så jag hoppas på en massa god mat.

Men just nu sover Lukas och jag håller på och plockar undan och fixar lite. Daton ville inte starta igår så därför var jag inte in något alls utan det blev då en sväng in till stan istället och gick på Myrorna. Hittade faktiskt några saker, dom visar jag nog imorgon för nu känner jag mig lite stressad och måste fixa lite!

Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Marie Andersson, grannen mitt emot

Tack för i dag! Det var trevligt! Bilder på er ligger ute på bloggen. Vill du att jag ska ta bort ditt namn så säg till eller maila så gör jag det. Trevlig helg o lycka till o hoppas du har det kul i kväll. Glömde att du skulle i väg (mitt minne är av teflon ler, inget fastnar...)annars skulle jag ha önskat dig lycka till kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback