Underbara helg

Tänkte på en sak jag skrev i förra inlägget, jag har ju faktiskt fler än två svågrar men när jag skrev det så tänkte jag bara på T:s bröder. Har ju en hel del svågrar och jag tycker faktiskt om alla måste jag säga!

Helgen har varit helt underbar och vi har myst i solen fast måste nog erkänna att jag har önskat bort solen ibland. Lukas tycker inte om när det blir så här varmt och man kan inte göra något för att hjälpa honom. Han har i allafall badat flera gånger under helgen, både med och utan blöja!
Som vanligt så var det väldans mysigt att få ha Benny här. Vi har spenderat kvällarna hos Erik och Evelina och deras gäster. Eriks pappa är väldigt duktig på att spela gitarr och det är även Benny så när dom spelade så stod Lukas och tittade på och sjöng och dansade. Till slut så satt han i Bertils (Eriks pappa) knä och spelade gitarr med honom.
Tyvärr hade jag inte kameran med mig men Benny tog kort så jag måste få kopior. Dom tyckte iallafall att Lukas hade enorm taktkänsla och det håller jag med om, han tar varje chans han får när det gäller musik.

Men imorgon är det jobb som vanligt och när det är så här soligt gör det mig inget för jag trivs inte i stekande sol utan vill helst sitta inne då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback